1.dan
Dolazak u izabrani hotel. Smeštaj i usluga prema uplaćenoj rezervaciji (ulazak u sobe je posle 14:00h). Slobodno vreme. Noćenje.
2. do pretposlednji dan
Boravak u hotelu na bazi uplaćenih usluga. Slobodno vreme za individualne aktivnosti. Noćenje.
Poslednji dan
Doručak za goste koji imaju uplaćenu uslugu (napuštanje hotelskih soba do 10:00h).
Program putovanja može biti korigovan u slučaju grupnog prevoza, promena propisa od strane hotela ili svih drugih faktora koji utiču na boravak, propisanu uslugu i servis
CENA ARANŽMANA PO OSOBI PO NOĆI U EURIMA
Plaćanje u dinarima po srednjem kursu Narodne Banke Srbije na dan uplate
Minimalni period boravka 2 noćenja
Hotel zadržava pravo promene cena! Cene ne važe u dane praznika!
JEDINSTVENA CENA PUTOVANJA OBUHVATA:
Smeštaj u izabranoj sobi na bazi noćenja sa doručkom ili polupansionom (doručak i večera - švedski sto), korišćenje Royal wellness-a (bazen 30°C sa hidro i aero masažom, tursko kupatilo, ruska sauna, finska sauna, fitnes sala, spoljašnji đakuzi 35°C).
CENA PUTOVANJA NE OBUHVATA:
Boravišna taksa po osobi dnevno (plaćanje u agenciji); odrasli - 0.7€, deca 7-15 godina - 0.35€, individualni troškovi.
POPUSTI I DOPLATE:
•Dete do 6 godina u sobi sa 2 odrasle osobe na zajedničkom ležaju - besplatno
•Dete od 6-12 godina u sobi sa 2 odrasle osobe na pomoćnom ležaju - 50% popusta
•Gosti hotela imaju 10% popusta na ručak u a la card jelovnika restorana hotela Royal & Spa.
•Kućni ljubimac - 21€ dnevno (do 5kg, na upit)
USLOVI PLAĆANJA:
Cene aranžmana kao i svih drugih doplata su izražene u evrima (osim ako drugačije nije definisano). Plaćanje se vrši isključivo u dinarskoj protivvrednosti po zvaničnom srednjem kursu Narodne banke Srbije, na dan uplate.
NAČINI PLAĆANJA:
Avans od najmanje 30% od ukupne cene aranžmana prilikom prijave, a ostatak najkasnije 15 dana pre polaska na put.
- gotovinski,
- čekovima građana do 6 mesečnih rata,
- platnim karticama (Master, Visa, American Express, Maestro i Dina),
- kreditnim karticama Intesa banke moguće je plaćati do 6 jednakih mesečnih rata,
- kreditnim karticama NLB Komercijalne banke plaćanje do 12 mesečnih rata,
- kreditnom karticom masterata OTP banke Srbije do 12 mesečnih rata,
- preko računa,
- kreditima poslovnih banaka (koje kupac aranžmana na osnovu ugovora o putovanju/ predračuna ugovara direktno sa bankom),
- administrativna zabrana (ako poslodavac/ firma kupca aranžmana ima potpisan ugovor o administrativnoj zabrani sa BIG BLUE GROUP DOO).
VAŽNE I OPŠTE NAPOMENE:
• Plaćanje se vrši isključivo u dinarskoj protivvrednosti po zvaničnom srednjem kursu Narodne banke Srbije, na dan uplate.
• Organizator putovanja zadržava pravo da u slučaju promene kursa na monetarnom tržištu promeni cenu aranžmana i ostalih uslova prodaje.
• Program je individualan, rezervacija se vrše na upit. Rok za potvrdu rezervacije aranžmana je najkasnije 2 radna dana od momenta prijave za putovanje i uplate akontacije. U slučaju da rezervacija ne bude potvrđena putnik će o tome biti obavešten i biće mu ponuđene alternative od strane Organizatora putovanja. Ukoliko ponuđene alternative putniku ne budu odgovarale Organizator putovanja ima pravo da raskine ugovor o putovanju sa putnikom.
• Uslovi vezani za rani booking važe samo za osnovnu cenu hotela. Popust se ne odnosi na doplate. Svaka promena rezervacije, koja je napravljena u ranom bookingu, smatra se kao otkaz rezervacije i tretiraće se novom rezervacijom.
• Ne postoje jasno definisane smene u hotelu, već je moguće odabrati bilo koji željeni termin. Ulazak u sobe ili apartmane prvog dana boravka je posle 14:00h (kod nekih hotela i kasnije) a napuštanje je poslednjeg dana boravka do 10:00h (kod nekih hotela i ranije).
• Putnici sa sopstvenim prevozom u hotel dolaze sami, sami se prijavljuju na recepciji.
• Postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela ili apartmana nije u funkciji za šta organizator ne snosi odgovornost. Hoteli koji poseduju besplatni parking ne garantuju mesto na parkingu zbog ograničenog broja mesta.
• U hotelima gde je ishrana je na bazi švedskog stola, hoteli zadržavaju pravo da usled nepredvidjenih okolnosti ili nedovoljnog broja gostiju promene način služenja obroka (bez prethodne najave).
• Specijalni zahtevi (pogled, francuski ležaj, lokacija sobe i slično) agencija će proslediti specijalne zahteve putnika ali nije u mogućnosti da garantuje njihovo dobijanje. Navodi o sadržaju određenih usluga ili sadržaja koje pruža hotel, ne podrazumeva obavezno besplatno korišćenje istih. Moguća je doplata, na licu mesta, na recepciji hotela, za korišćenje pojedinih usluga (masaža, sauna, spa centar, fitnes, internet, sef, konzumacija pića i grickalica iz mini frižidera/mini bara, sportski tereni i slično). Detaljne informacije o doplati i ceni hotelskih usluga, kao i radnom vremenu barova, restorana i hotelskog sadržaja se dobijaju po dolasku u hotel, na recepciji hotela. Organizator putovanja ne garantuje usluge ukoliko to nije predvidjeno cenovnikom kao mogućnost doplate (na upit).
• Kategorija hotela je zvanična domicilna kategorija na osnovu ugovora izmedju organizatora putovanja i ino partnera. U slučaju eventualne naknadne promene, organizator ne snosi odgovornost.
• Raspodelu soba u hotelu vrši recepcija po dolasku u hotel. Agencija ne može uticati na spratnost, poziciju sobe, veličinu ležaja. Smeštaj je u dvokrevetnim sobama, osim ako je drugačije naglašeno. U većini hotela moguće je dodati jedan ili dva pomoćna kreveta u sobu, što utiče na komfor smeštaja. U cenovniku je na nekim mestima naglašeno: soba za 2-3, ili 2-4 osobe. Podrazumeva se da se radi o ukupnom broju osoba, računajući i decu. Dva kreveta su normalne veličine, ostali su pomoćni. Dodatni ili pomoćni ležaj su manjih dimenzija od standardnog ležaja, drvene ili metalne konstrukcije ili dvosed/sofa/fotelja na rasklapanje.
• Sadržaj panoramskog razgledanja i obilazaka lokaliteta, predviđenih programom, podložan je promeni ukoliko je to uslovljeno opravdanim razlozima (radovima na saobraćajnicama, lokalitetima, promenom radnog vremena na lokalitetima za vreme praznika, štrajkovima, saobraćajnim kolapsom i slično).
• Fakultativni izleti i posete nisu sastavni deo programa putovanja. Organizator putovanja nije odgovoran za kašnjenja, kvalitet organizacije i cenu fakultativnih izleta i poseta - čiji je organizator lokalna agencija na destinaciji. Fakultativni izleti nisu pokriveni garancijom putovanja organizatora, obzirom da su u organizaciji lokalnih partnera.
• Organizator može da raskine ugovor o organizovanju putovanja i da pre otpočinjanja putovanja isplati putniku ukupno uplaćena sredstva za turističko putovanje kada je: broj lica prijavljenih za turističko putovanje manji od minimalnog broja predviđenog ugovorom i organizator obavesti putnika o raskidu u roku koji je određen ugovorom, koji ne može biti kraći od: 20 dana pre otpočinjanja turističkog putovanja u slučaju putovanja koja traju duže od šest dana; sedam dana pre otpočinjenja turističkog putovanja u slučaju putovanja koja traju između dva i šest dana; 48 sati pre otpočinjanja turističkog putovanja u slučaju putovanja koja traju kraće od dva dana.
• Krajnji rok za prijavu je 15 dana pre polaska ili do popune mesta.
• Uz ovaj program i cenovnik važe Opšti uslovi putovanja turističke agencije Big Blue Group d.o.o.
• Big Blue Group d.o.o. ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja.
U skladu sa odredbama Zakona o turizmu Organizator ima garancije putovanja za kategoriju licence A, po polisi br. IN-0000005, počev od 01.10.2023. godine, kod osiguravajuće kuće GLOBOS OSIGURANJE a.d.o. Beograd.
Garancija putovanja se aktivira kod GLOBOS OSIGURANJA, pozivom na telefon +381 11 20 20 444, prijavom pisanim putem ili telegramom na adresu GLOBOS OSIGURANJE, Beograd/Novi Beograd, Bulevar Mihajla Pupina br. 165d ili na e-mail: office@globos.rs
PROGRAM PUTOVANJA br. 2 od 06.12.2023.
BIG BLUE GROUP doo Beograd - Stari grad, Kolarčeva 3.
Licenca OTP 121/2021 od 13.10.2021
Kategorija licence A