Cene su dinamične te prikazana ponuda na sajtu www.bigblue.rs za zadate kriterijume putovanja validna je 30 minuta. Nakon isteka vremena, prikazano brojčanikom u donjem desnom uglu, cene su podložne promeni.
INDIVIDUALNO PUTOVANJE
APRIL - DECEMBAR 2025.
9 dana (7 noćenja) – AVIO PREVOZ
1. dan BEOGRAD - OMAN - Individualni check in na šalteru avio kompanije 2 časa I 30 minuta pre leta na čijem letu se izdaju avio-karte i let prema itinereru. Organizovani ili individualni transfer (transfer može biti organizovan od strane agencije po želji putnika uz doplatu ili putnik sam može obezbediti transfer prema svojoj želji) do hotela po izboru. Smeštaj. Noćenje.
2 – 7. dan OMAN - Boravak u hotelu na bazi izabrane usluge. Slobodno vreme za individualne aktivnosti. Noćenje.
8 - 9. dan OMAN – BEOGRAD - Napuštanje hotela. Organizovani ili individualni transfer (transfer može biti organizovan od strane agencije po želji putnika uz doplatu ili putnik sam može obezbediti transfer prema svojoj želji). Let prema itinereru. Dolazak u Beograd. Kraj programa.
*Cene u tabeli su za 7 noćenja i informativnog su karaktera. Putovanje može biti ostvareno za kraći ili za duži boravak od navedenog, kao i za druge datume, a cene se na navedeni period zaključno sa 31.12.2025. Za detaljnije informacije i upite molimo Vas da nas kontaktirate putem mail adrese fit@bigblue.rs
Jedinstvena cena aranžmana obuhvata: Smeštaj u odabranom hotelu i tipu sobe na bazi izabranog broja noćenja, avio prevoz i aerodromske takse, troškovi organizacije putovanja.
U cenu putovanja nije uračunato: viza, međunarodno putno zdravstveno osiguranje, transferi od/do aerodroma, boravišna taksa, ekstra troškovi.
U cenu aranžmana je uključena najniža tarifa za let ekonomske klase sa uračunatim svim taksama koje su važile na dan objave programa. Cene hotela i avio karata zavise od perioda putovanja i raspoloživosti u trenutku upita i podložne su promeni.
VAŽNE NAPOMENE:
- Viza nije potrebna za boravak do 14 dana.
- Oman je ukinuo vize za ulazak državljana R. Srbije , ukoliko posećuju Sultanat iz turističkih razloga i ostaju 14 dana. Izuzeće podleže određenim zahtevima, uključujući prethodnu i potvrđenu rezervaciju hotela, zdravstveno osiguranje i povratnu kartu. Detaljnije informacije na veb adresi omanskog MIP https://www.fm.gov.om/visitors/entry-visas/
- Prilikom boravka u Omanu, za konzularnu pomoć i zaštitu možete se obratiti Ambasadi Republike Srbije u Kairu, koja na nerezidencijalnoj osnovi pokriva Oman, putem sledećeg kontakt telefona: +202 2736-0691 i elektronske adrese: konzul@serbiaeg.com i serbia@serbiaeg.com
- Putovanje je osmišljeno za individualne putnike, bez pratnje vodiča.
- Plaćanje se vrši isključivo u dinarskoj protivvrednosti po zvaničnom srednjem kursu Narodne banke Srbije, na dan uplate
- Za potvrdu rezervacije od strane agencije potrebno je minimum 2 radna dana. - Uz ovaj program i cenovnik važe Opšti uslovi putovanja turističke agencije BIG BLUE GROUP DOO. - Putnici sami biraju datum polaska i dužinu boravka. - Rezervacija se realizuje na upit. - Program je rađen je na bazi minimum 2 putnika, u dvokrevetnoj sobi.
- Cena aranžmana za treću odraslu osobu na pomoćnom ležaju i dete 0-12 godina je na upit. - Jedan hotelski dan, kao rezervisane usluge računa se od 15h datuma početka putovanja do 10h poslednjeg dana aranžmana, bez obzira kada gost uđe u hotel. Svako korisćenje soba i usluga u hotelu prvog dana aranžmana pre 15h i poslednjeg dana nakon 10h iziskuje dodatna plaćanja, direktno na recepciji hotela.
- Raspodelu soba u hotelu vrši recepcija po dolasku. Organizator putovanja ne može uticati na spratnost, poziciju sobe, veličinu kreveta. - Specijalni zahtevi (pogled na more, francuski ležaj, lokacija sobe i slično) - agencija će proslediti specijalne zahteve putnika ali nije u mogućnosti da garantuje njihovo dobijanje. Navodi o sadržaju određenih usluga ili sadržaja koje pruža hotel, ne podrazumeva obavezno besplatno korišćenje istih. Moguća je doplata, na licu mesta, na recepciji hotela, za korišćenje pojedinih usluga (masaža, sauna, spa centar, fitnes, internet, sef, konzumacija pića i grickalica iz mini frižidera/mini bara, sportski tereni i slično.) Navodi o sadržaju određenih usluga ili sadržaja koje pruža hotela, ne podrazumeva obavezno besplatno korisćenje istih. Moguća je doplata, na recepciji hotela, za korisćenje pojedinih usluga (masaža, sauna, spa centar, fitnes, internet, sef, depozit za peskire, ležaljke na plaži, konzumacija pića i grickalica iz mini frižidera/mini bara, sportski tereni, sportovi na vodi i slično.) - Datum početka i završetka putovanja utvrđen Programom ne podrazumeva celodnevni boravak putnika u smeštajnom objektu, odnosno destinaciji. Vreme polaska ili dolaska putnika i ulaska ili izlaska putnika iz smeštajnog objekta uslovljen je procedurama na graničnim prelazima, stanju na putevima, dozvolama nadležnih vlasti, tehničkim i vremenskim uslovima ili višom silom koje mogu da utiču na vreme polaska aviona i drugog prevoznog sredsta na koje organizator ne može uticati, te zbog toga za takve slučajeve Organizator ne snosi odgovornost. Prvi i poslednji dan iz Programa su predviđeni za putovanje i ne podrazumevaju boravak u hotelu ili mestu opredeljenja-već samo označava kalendarski dan početka i završetka putovanja, tako da Organizator ne snosi odgovornost zbog večernjeg, noćnog ili ranog jutarnjeg leta, ulaska u sobu u kasnim večernjim časovima, napuštanje hotela u ranim jutarnjim časovima i slično.
- Postoji mogućnost da granične službe tranzitnih i odredisnih zemalja zatraže polisu osiguranja na granici. Organizator putovanja ne može biti odgovoran u slučaju da putnik nema osiguiranje i to bude razlog da ga granične vlasti ne puste u zemlju ili zadrže na granici. - Za maloletna lica koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja. Obavezno je dostavljanje podataka koji omogućavaju neposredan kontakt sa maloletnikom koji putuje ili boravi u inostranstvu bez pratnje roditelja ili staratelja (ime, adresa i broj telefona osobe odgovorne za maloletnika u inostranstvu)- saglasnost oba roditelja overena u opštini ili sudu je neophodna.
- U slučaju ostećenja, kašnjenja ili gubitka prtljaga, odmah se obratite predstavniku aviokompanije ili osoblju na aerodromu (Lost & Found) kako biste zatražili odgovarajuću potvrdu (Damage, odnosno Property Irregularity Report). - Organizator može da raskine ugovor o organizovanju putovanja i da pre otpočinjanja putovanja isplati putniku ukupno uplaćena sredstva za turističko putovanje kada je: broj lica prijavljenih za turističko putovanje manji od minimalnog broja predviđenog ugovorom i organizator obavesti putnika o raskidu u roku koji je određen ugovorom, koji ne može biti kraći od: 20 dana pre otpočinjanja turističkog putovanja u slučaju putovanja koja traju duže od šest dana; sedam dana pre otpočinjenja turističkog putovanja u slučaju putovanja koja traju između dva i šest dana; 48 sati pre otpočinjanja turističkog putovanja u slučaju putovanja koja traju kraće od dva dana. - Od dokumentacije, sa sobom je potrebno poneti pasoš, koji mora biti važeći još minimum 6 meseci po povratku sa putovanja. Organizator putovanja ne snosi bilo kakvu odgovornost zbog neispravnog pasoša ili vize, niti je odgovoran ako pogranične ili imigracione vlasti ne odobre ulazak, tranzit ili dalji boravak putnika. Sve posledice gubitka ili krađe pasoša tokom putovanja, kao i troškove izdavanja nove putne isprave, snosi putnik. Refundiranje uplaćenog iznosa za putovanje koje nije realizovano zbog neispravne putne isprave nije moguće.
- Putnici koji nisu državljani Republike Srbije su u obavezi da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju i kroz koje putuju. - Uz ovaj program i cenovnik važe Opšti uslovi putovanja turističke agencije BIGBLUE GROUP. - BIGBLUE GROUP ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja.
KORISNE INFORMACIJE:
- U Omanu valuta je omanski rial (OMR), koji je treća najjača valuta na svetu
- Jezik – engleski, arapski
- Vremenska razlika u odnosu na Srbiju je +3 h
- Struja – potreban adapter (većina hotela ima u ponudi)
- U Omanu ima malo javnog prevoza. Ukoliko želite da obiđete više lokacija u Omanu najbolja opcija je da iznajmite automobil. Međunarodna vozačka dozvola za Oman je potrebna.
- Putna mreža je dobro razvijena i intenzivno se radi na modernizaciji infrastrukture.
Sankcionišu se sve vrste saobraćajnih prekršaja kao i u drugim zemljama.
- Obzirom da je Sultanat Oman islamska zemlja, poželjno je prikladno oblačenje kako za žene tako i za muškarce. Na verskim mestima morate poštovati pravila oblačenja.
- Bezbednosna situacija je stabilna. Sultanat Oman je jedna od najbezbednijih zemalja za turističke posete. Stopa kriminala je veoma niska. Fotografisanje lokalnog stanovništva, posebno žena, bez njihove dozvole je nepoželjno. Konzumacija alkohola van licenciranih hotela je zabranjena, a takođe treba izbegavati ispoljavanje intimnosti na javnim mestima.
- Karticama naših banaka: VisaElectron i MasterCard se mogu kupovati robe i plaćati usluge, kao i podizati gotovina iz automata. Prethodno najaviti svojoj banci, kako ne biste imali problema sa blokiranjem kartice.
- Najbolje vreme da se poseti Oman jeste u periodu od oktobra do marta. Temperature se kreću od 20-30 °C. Temperatura tokom leta dostiže u proseku 40°C, a ponekad može ići i do 50°C tokom dana.
- Muskat ima nekoliko plaža, neke od njih su Al Jissah beach, Al Qurum beach, Al Mughsayl beach.
- Neke od atrakcija su Mutrah Souq, Mutrah tvrđava, Royal Opera House Gardens, džamija Sultan Qaboos Grand Mosque, koja je jedna od najvećih džamija na svetu, planaine Hajar.
- Voda je bakteriološki ispravna, ali se preporučuje da se za piće koristi flaširana voda, dok se voda iz vodovoda može koristiti za tuširanje i ostale potrebe.
- Uzimajte preventivno lekove protiv malarije pre, tokom i nakon putovanja, a prema uputstvu lekara.
- Omanska kuhinja je mešavina arapske, iranske, indijske i afričke kuhinje. Popularna jela su: “Majboos” pirinač sa začinjenim mesom I pirinčem, “Shuwa” je jelo od jagnjetine, koze ili kamile marinirano u začinima, umotano u listove banane i kuvano u zemljanoj peći nekoliko sati. “Mishkak” ražnjići od mesa (piletina ili govedina) na žaru začinjeni posebnim omanskim začinima. Lokhemat se ističe kao omiljeni doručak u Omanu. Ove slatke knedle imaju hrskavu spoljašnjost i mekanu sredinu, prelivene sirupom od urme ili medom. Arome kardamoma i šafrana čine testo idealnom jutarnjom poslasticom ili popodnevnom užinom.
USLOVI PLAĆANJA:
- Cene aranžmana kao i svih drugih doplata su izražene u evrima (osim ako drugačije nije definisano). Plaćanje se vrši isključivo u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu Narodne banke Srbije na dan uplate. - Organizator može da poveća ugovorenu cenu iz ugovora o organizovanju putovanja ako je to pravo ugovoreno i ako je ugovoreno da putnik ima pravo na umanjenje cene. Organizator može da poveća cenu, odnosno putnik može da umanji cenu, u slučaju promene: 1) cene prevoza putnika do koje je došlo usled promene cene goriva ili drugih izvora energije; 2) postojećih taksi ili uvođenja novih taksi, uključujući boravišne takse, avio-takse ili takse za ukrcavanje ili iskrcavanje u lukama i na aerodromima; 3) deviznog kursa koji se odnosi na turističko putovanje. Ako je povećanje cene veće od 8% ukupne cene turističkog putovanja, organizator ne može jednostrano da promeni cenu.
NAČIN PLAĆANJA:
- Avans i celokupna uplata zavisi od uslova dobavljača za odabrane servise,
- gotovinski,
- kreditnim karticama Intesa banke do 6 mesečnih rata,
- kreditnim karticama NLB Komercijalne banke moguće je plaćati do 12 mesečnih rata,
- kreditnom karticom masterata OTP banke Srbije do 12 mesečnih rata,
- čekovima građana do 6 mesečnih rata,
- ostalim platnim karticama (Master, Visa, American Express, Maestro i Dina),
- preko računa,
- kreditima poslovnih banaka (koje kupac aranžmana na osnovu ugovora o putovanju/ predračuna ugovara direktno sa bankom),
- administrativna zabrana (ako poslodavac/ firma kupca aranžmana ima potpisan ugovor o administrativnoj zabrani sa BIG BLUE GROUP DOO). Organizator putovanja zadržava pravo da u slučaju promene kursa na monetarnom tržištu i slično promeni cenu aranžmana.
U skladu sa odredbama Zakona o turizmu Organizator ima garancije putovanja za kategoriju licence A, po polisi br. IN-0000054, počev od 01.10.2024. godine, kod osiguravajuće kuće GLOBOS OSIGURANJE a.d.o. Beograd. Garancija putovanja se aktivira kod GLOBOS OSIGURANJA, pozivom na telefon +381 11 20 20 444, prijavom pisanim putem ili telegramom na adresu GLOBOS OSIGURANJE, Beograd/Novi Beograd, Bulevar Mihajla Pupina br. 165d ili na e-mail: office@globos.rs
PROGRAM PUTOVANJA br. 03
BIG BLUE GROUP doo Beograd - Stari grad, Kolarčeva 3.
Licenca OTP 121/2021 od 13.10.2021
Kategorija licence A